23 Nisan 2012 Pazartesi

10 dakikada hizmetçi önlüğü ve uşak papyonu yapalım mı? :)

Elinizde hiç bir malzeme yokken bir uşak papyonu ve bir hizmetçi önlüğü yaratmanız gerekse ne yaparsınız? :)
İşte bu konulardaki uydurukçulukta sınır tanımıyorumm :)
Prova yapmak üzere köydeki tiyatro salonunda toplanmıştık.
Sağıma soluma baktım, bir köşede bizim sahne perdelerinden artmış siyah saten bir parça kumaş buldum..
Çıkıp, karşıma ilk çıkan evin kapısını çalarak, bir iğne iplik ödünç vermelerini rica ettim..
Salona geri geldim..
Oturdum ve bir papyon yaptım bizim uşak rolünü oynayan oyuncumuz için..
Ama nasıl yaptığımı hiç sormayın, can havliyle, el yordamıyla ve hiç dikiş bilmeyen biri olarak resmen debelene debelene yaptım :)



Bu boyun lastiğini neyden yaptığımı söylemesem olur mu?
Anlayan anlamıştır zaten :))))
Ama sırf bu iş için gidip ilk bulduğum tuhafiyeden aldım şeyi..(Şeyi yaa, sütyen işte)



Oldu oldu, hiç fena durmadı..
Ben bunu bir de oyun sırasında sahnede fotoğralarım..


Aaaa bir de hizmetçi önlüğü lazım..
Tüh..Ne yapsak?
Sağıma soluma baktım, ve bizim tiyatro salonunun bir köşesinde büyük bir yastık kılıfı buldum..Ama tabii eski ve kirliydi..
O kılıfı aldım..Sökerek açtım..
Yine köyden bir evin kapısını çalıp beyaz iplik ve dikiş iğnesi rica ettim..
Hemen oturup şöyle bir önlüğü gayet uydurukça diktim..
Sonra baktım tiyatro salonunun giyinme odasında bir şişe çamaşır suyu var..
Aldım bu önlüğü, çamaşır suyuyla deliler gibi yıkadım..
Hava sıcak tabii..Hemen kurudu...


Sonra bir de ütü..Tamamdır..




Oyun sırasında bunları sahnedeki oyuncuların üzerinde zaten fotoğraflayacağım..
Bakın bakalım sahnede hoş görünüyorlar mı?

Hadi şimdi ben provaya gidiyorum...
Akşama görüşürüz canlar..
Çoook sevgiyle kalın.. :)
-
-
-
-
-

15 yorum:

  1. Senin sınır tanımaz yaratıcılığına hayranım ablacım. Her seferinde şaşırtıyorsun beni, harikasın:))
    Çok öpüyorum, sevgiyle.
    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. Çok pratik vede çok şık olmuşlar.Beceriklilik diye ben buna derim işte..Ellerine sağlık Figen abla:)

    YanıtlaSil
  3. Sana 10 dakika yeter Figen Ablacığım da bize 1-2 saat zaman tanı böyle işler için:)Ellerine sağlık, senin bu yaptıklarını gören oyundaki arkadaşların artık nasılda olağan gözü ile bakıyorlardır Figen bunu yapar diye:)) Ben de şaşırmıyorum, aslan kostümü, deli gömleği eee bence bunlar sana 2 dakikalık...:)Sevgiler bol şanslarrr. teksleri yayınlamayı unutma bir izleyici var burada merakla bekleyen yeni oyununu:)

    YanıtlaSil
  4. Eli öpülesi ,marifetli arkadaşım benim.Nasılsın ? zevkli koşuşturmalar içindesin görüyorum.Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. İşte bu...
    Olmazı olur yapmak
    Tebrikler
    Önlük çokta güzel olmuş
    Pliseli mini mini:)
    Başarılar,kolay gelsin

    YanıtlaSil
  6. Süpersin abla valla daha ne diyeyim ki. Ellerine ve fikrine sağlık. Kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
  7. Böyl şipşak işler yapılınca argo olarak '' beş dakkada beşiktaş!! derler. Maşallah pratik ve el çabukluğu ile hemen bir işi bitiriyorsun. Kolay gelsin sevgili dostum:))

    YanıtlaSil
  8. Elimde hiç bir malzeme yokken bir uşak papyonu ve bir hizmetçi önlüğü yapmam gerekse ilk iş olarak figen ablayı ararım o nasılsa en pratik ve akılcı çözümü sunar.:) valla bravo:)

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler benim güzel dostlarım..
    aa takma sakal ve bıyıkları eklemeyi unuttum ben yaa :(
    onları da çekip ekleyeyim ilk fırsatta..
    kocaman sevgiler herbiriciğinize :)

    YanıtlaSil
  10. Figen abla 10marifettw sana mesaj attım nolur bi girip bak lütfen çok lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ablam mesajını çok geç gördüm.çok özür diliyorum. :(

      Sil
  11. Figen abla bende ödülün var beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah bitaneciğim, şu ödül-mim işlerindne hiç anlamıyorum ki ben :(((
      çok teşekkür ediyorum ama ne yapmam gerektiğini gerçekten bilmiyorum :(

      Sil
  12. figenciğim hiç dikiş bilmiyorum diyorsun ama maaşallah döktürüyorsun. Bence sen çok iyi dikiş biliyorsun. Ana genede sön bilmiyorum de nazar deymesiiiiiinnnnnn. Bu arada telefonum arıza yaptı yoksa oyun akşamı seni arayacaktım. msn deki arkadaşlara mesaj attım başarılar diledim şu an oynuyorsunuz ççok merak ediyorum çok başarılı olacağınıza eminim canım şimdiden tebrikler

    YanıtlaSil
  13. dünyanın sekizinci harikası gülşen...ben sana ölürüm ölürüm :)

    YanıtlaSil