26 Mayıs 2012 Cumartesi

Güderi çanta dikeyim

Bu, annemin güderi ceketiydi..
Artık kendisine dar geldiği için atıyordu..
Tabii çöpçü figen ne yaptı? Hemen bunu havada kaptı :)

Çantanın ön - arka ve yan yüzlerini kestim.


Bu cepler, ceket iken iki ön yüz idi..Şimdi çantamın ön cepleri oldular


Teyelle çantanın dışını oluşturdum.


Parçaları birleştirip, makinam olmadığı içim elimde diktiimm..


Bir parça beyaz kumaşla, içine cepli bir astar diktim...


Durupdururken güderi bir çantam oldu işte fena mı?




Elime sağlık, güle güle kullanayım :)
-
-
-
-
-
-

11 yorum:

  1. çok güzel olmuş ablacım emeğine sağlık.bayıldım:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. valla süpersin,ellerine sağlık çok güzel oldu.iyi günler de kullan içi para dolsun emi

    YanıtlaSil
  3. İyi günlerde, keyifle kullan ablacım.
    Harika bir geri dönüşüm ve şık, yepyeni bir çanta olmuş:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. hem de elde dikmişsin, güderiyi elde dikmek zor olmuştur, harika görünüyor figenablacım, o mar
    fetli ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. çok gü<el olmuş tıpkı hazır gibi güle güle parala

    YanıtlaSil
  6. Kullan.Güle oynaya kullan hem de.

    YanıtlaSil
  7. ama şekerim yaaa, el dikişiyle bu kadar mı düzgün dikilir... harikasın, çok şık bir çantaya dönüşmüş ceket, annen gördü mü, çantaya konabilir bence :)

    YanıtlaSil
  8. Bayılıyorum senin böyle eskileri yenilemene,ortaya çok güzel şeyler çıkarmana..Ellerine emeklerine sağlık,çanta çok güzel olmuş Figen abla:)

    YanıtlaSil
  9. çok ama çook teşekkürler canlar :)

    YanıtlaSil
  10. canım harika bir çanta olmuş. güle güle kullanalım. bende kullanırım diğelmi arada sıradab BU ARADA BENİ UNUTTUN HİÇ ARAYIP SORMUYORSUN. BENDE ARAMIYORUM ARTIK. NELER YAPIYORSUNUZ NASIL GİDİYOR ÇOK MERAK EDİYORUM GÜLŞEN ÖZKAN

    YanıtlaSil
  11. gülşenim dön artık seni çok özledik yaa :(

    YanıtlaSil