26 Ocak 2013 Cumartesi

Biz emeklilerin tanışma ve dayanışma gecesi....

Emekliler derneğiyiz biz..
Dernek olarak amacımız da, ünlü düşünür Figen abla' nın deyimiyle aynen şu:
" Emekli olmak, artık eve kapanıp ölmeyi beklemek değildir.. Eğer hala nefes alabiliyorsak, ayakta durabiliyorsak, bir köşeye çekilip beynimizi paslandırmak yerine, bir şeyler yapmaya devam etmeliyiz..
Gücümüz, kapasitemiz neye yetiyorsa onu yapmalıyız... "
Biz dernek olarak sanatın çeşitli dallarında yoğunlaştık...
Müzik, Tiyatro, folklör, çeşitli eğitici kurslar...


Öğrendiklerimizi ve öğrettiklerimizi de, çeşitli özel gecelerde sergiliyoruz....
Bu iki video, dün geceye ait....
Şurada mikrofonun önünde, elinde kağıtlar, car car konuşan geveze de benim....
Allah bi çene vermiş sormayın yani :)
Ben hep bir koroda şarkı söylemek isterdim..Ama düz duramadığım, fazla kıpır kıpır olduğum için, ve bir de makamları bozduğum için bana koroda şarkı söyletmiyorlardı...
Fakat dün geceeee, bütün hevesimi aldımmmm :)))))
Aşağıdaki videodaki fasıl yapan koronun arasına gizlice sızdım :))))) Bağıra çağıra doya doya şarkı da söyledim..İnanın , başım göğe erdi :)))))
Koronun sol başında Gönül, Ben ve Gülşen varız...Zaten hareketliliğimizden de belli..Ama biz tiyatrocuyuz yaa, olsun o kadar :)))



Bu arada, folklör hocalarımız Nursen BAĞCI ve eşi Ömer BAĞCI' nın birlikte sergiledikleri gösteriye de bayılacaksınız..Hakikatten muhteşemlerdi...
Gecede emeği geçen tüm dostlarımıza, kendimde dahil :) buradan teşekkür ediyorum  :)
Hepinize sevgiler güzel insanlar :)
-
-
-
-
-
-
-
-


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder