20 Nisan 2013 Cumartesi

Bir bez bebek daha...


Bez bebek dikmek müthiş eğlenceli ama elde çok zor..İlle de dikiş makinanız olmalı :(

Yine kalıplar benim uyduruğum... 
Yapa boza, kendi kendime kalıp çıkarıyorum ve ona göre elde dikiyorum..


Tutkalla karıştırılmış ten rengi ile boyuyorum tamamını..



Saçını da takalım...


Ayy saçı iyi oldu ama yüzünü görseniz korkacaksınız...
Hazır olun :)))


Anneee!!!!


Amaniiiinn büyük günah işlemiş de sanki çarpılmış gibi di mi? :))))






Bir tek elleri ve ayakları güzel oldu :))






Ay bunun adı Gudubet mi olsa ne? :)))))


Tamam söz veriyorum bir daha bez bebek yapmayacağım :)))))
-
-
-
-
-
-

7 yorum:

  1. Yap yaaaa en sonunda verdiğin o sözde neyin nesi Figen ablacığım, özellikle ellere bayılıyorum. Senin bebeklerin her biri ayrı karakter, bir gün son düğmesini diktikten sonra konuşmaya başlayacaklar diye korkuyorum:)) Ayrıca elbiseleri de çok güzel elelrine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Çok gerçekçi elleri ya,işçilik süper.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. bu gudubet bana doğru geliyor,hadi evalara da başla abla ya,öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. ayy gudubet gibi gerçekten :D
    daha şişko bebekler yapsanız gudubetlikten çıkar. emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. oo cankızlarım gelmiş...teşekkürler güzel insanlar :)

    YanıtlaSil
  6. Ismi de iyi gudubet..;) cok sekersiniz yaaaa.. Esprileriniz de iyi..yazilariniz insani gülümsetiyor...kendine , kendi yaptigina gülebilen insani seviyorum ben.. Uzun zaman okuyamadigima yazik..;(

    YanıtlaSil