19 Mayıs 2013 Pazar

Sevimsiz bi hastane odasında vakit nasıl geçer?

Oy oy oy hiç kıyamam ben güzel oğlumaaa.....
Canım oğlum küçük bi ameliyat geçirdi..O yüzden bir süredir yoktum..
Ama bu, boş durduğum anlamına gelmez tabii 


Oğlumun başında beklerken, bir şeylerle oyalanmasam çıldırabilirdim..
Ha bu arada, taburcu olduk ve gayet iyiyiz...Merak etmeyin canlar...


Ahan da yeni bir bebek


Kol, bacak, beden ve bütün parmaklarında teller var...


Şu anda erkek gibi oldu ama saçlarını yapınca güzelleşecek..


İşte bir şeye benzedi bileee :)


Pek bi nur yüzlü oldu di mi?


Çok da hanım hanımcık...


Şimdi bunu hangi küçük çocuğa hediye etseeemmm?????


Yarın karşıma ilk çıkacak çocuğa hediye edeyim...








Hepinize çok kocaman sevgiler benim güzel blogdaşlarım...
-
-
-
-
-
-


20 yorum:

  1. Geçmiş olsun Figen abla acil şifalar diliyorum..
    bebek her zamanki gibi harika olmuş.Eline sağlık.
    Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  2. çok sağolasın ablam...
    19 mayıs Atatürk' ü anma, gençlik ve spor bayramımız kutlu olsun....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de kutlu olsun Figen abla..
      Sevgilerimle..

      Sil
  3. çok geçmiş olsun abla....bebek çok tatlııı

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ediyorum ablam...

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle çok geçmiş olsun, acil şifalr temenni ediyorum.Yaptığımız işler bizler için bir tiryakilik oldu.:) bende birgün minyatürü askıya alayım aklım hep işimde kalıyor inan.Bugün bırakmasaydım şunu yapıp tamamlardım diye düşünüyorum..:)).Ellerinize,emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. çok geçmiş olsun bebek de çok güzel yüzlü olmuş.

    YanıtlaSil
  7. Oğluşuna geçmiş olsun hamarat anne.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Figen abla çok çok geçmiş olsun.Acil şifalar dilerim.Bekleme bebeğide çok güzel olmuş.Bayramın kutlu olsun.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun Figen abla.....

    YanıtlaSil
  11. çok ama çok teşekkür ediyorum değerli dostlarım..
    hepinizi çok seviyorum....

    19 mayıs Atatürk' ü anma gençlik ve spor bayramımız kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  12. Çok geçmiş olsun Figen abla..Bu arada ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  13. can kızlar çok teşekkür ediyorum..sağolun var olun..

    YanıtlaSil
  14. gözünü açar açmaz şarkı söyleyen bi oğlun var daha nasıl geçsin bea :))

    YanıtlaSil
  15. eveeettt, ayılırken şarkı söylüyordu çocuğum :)))
    teşekkürler dayısı...herşey için :)

    YanıtlaSil
  16. Çok çok çok geçmiş olsun Figen abla. Allah beterinden saklasin.
    Bebek de çok şeker olmuş yine. Kavuştu mu sahibine?

    YanıtlaSil
  17. kavuştu ablam kavuştu...
    elimde kalmıyor bunlar, hemen br miniğe veriliyor :)
    çook teşekkür ediyorum..

    YanıtlaSil
  18. çok geçmiş olsun canım yaa şimdi iyi olmasın açok sevindim.Rabbim tüm hastalara acil şifalar versin.bebiş çok güzel ve alımlı yine..

    YanıtlaSil
  19. sağol ablam..
    biz iyi olduk, darısı diğer hastaların başına inşallah...

    YanıtlaSil