7 Temmuz 2013 Pazar

Eklemli kukla / bebek

İşte yeni bebeğimiiizzz :)


Tekrar tekrar anlatıp sizleri sıkmak istemiyorum..
Daha önceki yayınlarımda var...Eklemlerde teller kullandım..Gövdesini  tutkalla ıslatılmış gazete parçalarından yaptım...
Gazete kağdını tutkallayıp çalışıyorum ya, o kuruyunca çok sert bir malzemeye dönüşüyor...
Yani bu kuklalarıma uzaktan bakanlar,tahtadan filan zannediyorlar :)


Kafayı nasıl yaptığımı daha önceden anlatmıştım..Yine ince naylon çorap-iğne iplik-elyaf....
Yalnız kafa bitince üzerinden vernikle geçtim..Yüzü de sertleşti kuruyunca...


Parmakları, teller üzerine sardığım gazete parçalarıyla yaptım yine.


Bütün bedeni guvaj boya ile renklendirip, en son bitince vernikledim...


Oy oy oy yamuk ağızlı bebeğim beniimmm :))))


Ağzını bilerek böyle yamuk yaptım...Alışılagelmiş bi surat olmasın artık...


Kıvırcık saçları da, söküntü bir ipin tutkallanıp kafaya yapıştırılmasıyla oldu..


Yerim senin o yamuk ağzınıııı :))))


Hepinize çok sevgiler güzel insanlar :)
-
-
-
-

4 yorum:

  1. Yamuk agzi ile biraz sarhosa benzemis bu Figen Abla..:)

    YanıtlaSil
  2. kavak yelleri dizisinde EFE diye bir genç vardı..annem de ona benzetti :)))

    YanıtlaSil
  3. :))yabancı bir adam var artiz adını bilmiyorum genelde gay rolere çıkar ona çok benzemiş.valla senin böyle sabırla çalışmana hayranım canımcım.helal sana.

    YanıtlaSil