7 Eylül 2013 Cumartesi

Gülümseyin diye :)

BaşkaIarına müsaitsen, beni meşguI etme.
-
-
Onu tanıdıktan sonra, öncekiIere (seni seviyorum) dediğin için pişman oIursun.
-
-
Aşk, kadınIarı kuaföre,erkekIeri meyhaneye sevk eder…
-
-
Sırf kasIı diye bi erkeğe aşık oIan kadına (kas kafaIı) denir. Denmiyorsa da öyIe denmeIi bence.
-
-
Şimdi o insan için boşa çektiğin kürekIeri yavaşça eIinden bırak ve suya atIa.
-
-
Kötü bir haberim var! Sanırım bugün iyi niyetimin son kuIIanma tarihiydi. Artık her şey adamına gör…
-
-
AyrıIık kapının önünde sevgiIim, Sus ! Ses etme Söndür ışıkIarı.. Evde yokmuşuz gibi yapaIım..
-
-
Tam yüzünüzü yıkarken korku filmleri aklımıza gelip şak diye kafayı kaldirip aynaya bakıyoz ya, yazarken bile içim ürperdi lan.
-
-
Eve gelen misafirin dediğine bakın hele...tuvalet var mı.?
Yok biz poşete yapıp. Sonra sallayip karşı balkona fırlatıyoruz:-
-
-
-Anne atomu parçalayacağım.
 -Sofra bezinin üstünde parçala!
-
-
- Bazen seni arayıp sesini duymak istiyorum ama bi ses bana engel oluyor.
+ Hangi ses ?
 - Yeterli bakiyeniz bulunmamaktadır
-
-
Ben Flash Tv izlesem kesin annem odaya girdiğinde Mahmut Tuncer davulcuyla sevişmeye başlar.
-
-
Ne kαdαr çok insαn, Ne kαdαr αz insαniyet vαr..
-
-
Bazen değiştiremediğimiz şeyler en sonunda bizi değiştirir.
-
-
Kaybetme korkun varsa en azından kaybedecek bir şeyin de var demektir.
-
-
Abi bi çuval inciri berbat ettin, sözüne hiç anlam veremiyorum. E incir hassas meyvedir, hepsini çuvala koyarsan tabi berbat olur.
-
-
Misafirlikte gidilen apartmanda (acaba bu ışık mı yoksa zil mi?) Duygusunu Yaşamıştır Herkes.
-
-
A. Pekkan ilk aşkımı unutmadım ve hala da görüşüyoruz..... demiş, ablacım hazır görüşüyorken bir sor bakalım Piramitleri aslında kim yapmış.
-
-
geçen gün reklamları izliyordum. tam en sevdiğim reklam çıkmıştıki hemen araya film koydular. çok uyuz oldum.
-
-
Birbirini tanımayan iki insanın asansörle çıkarken takındığı ciddiyeti,ne bayrak töreninde, ne bir toplantıda ne de cenazede bulamadım hacı.
-
-
Mehter marşı dinleyince içimde bir coşku bir savaşma isteği oluşuyor sonra gidip kardeşimi dövüyorum.
-
-
Moralim bozukken başlıyorum şarkı söylemeye vee hemen gülüyorum. Çünkü bir bakıyorum sesim moralimden de kötü..
-
-
Şimdiki ilişkiler =
1 erkek + 1 kız + 1 sürtük + ilişkiyi bozmaya calışan 1 eski sevgili + gizlice ilişkinin bitmesini uman 1 arkadaş.
-
-
Bazen kendime çok kızıyorum ağzımı burnumu dağıtasım geliyor. Sonra diyorum ki bırak itle kopukla uğraşma. Sonra diyorum ki sen kime it kopuk diyon. Sonra diyorum ki dur tamam sakin.
-
-
Ben avukat olsam hiç yalana filan gelemem derim (benim müvekkil bi bok yemiş asın şerefsizi)
-
-
(ünlü şarkıcı sevenlerini korkuttu) ne ya.? korkunç maske mi taktı? evlerine torpil mi attı? arkadan yaklaşıp böh mü dedi? de get
-
-
Eskiden bitti denince biterdi. şimdi rehberden sil, msn'den engelle, facebook'ta blockla, twitter'da unfollow et, birsürü iş...
-
-
8 sene önce kaybolan çorabımı, Rıza baba ve ekibi buldu.
-
-
4. Ders hayat bilgisi ; ağaçlarımızı sevelim, koruyalım.
5. Ders müzik ; baltalar elimizde uzun ip belimizde biz gideriz ormana hey ormana
-
-
Camiye terlikle gittim, adidasla geri döndüm. İbadet güzel şey arkadaşlar herkes gitsin nike falanda var.
-
-
Otobüste yanına oturan amcanın 5 liralık hacı esansı senin 100 liralık parfümünü bastırır ya .. Iste iman gücünün kanıtı.
-
-
Çalışma masamın adı çalışma masası. sağdan baksam bir yemek masası soldan baksam bir bilgisayar masası,önden baksam bir belediye çöplüğü.
-
-
Şiddet gören kadınlar için Kadın Sığınma Evleri yapılacağına, şiddet uygulayan erkekler için hayvan barınakları yapılsa çok daha iyi olur.
-
-
İstanbul'da hava sıcaklığı güneşte 10, gölgede 7, arabada 5 evde 15 :)
-
-
Bazı insanlar matruşka bebekleri gibidirler, tanıdıkça küçüldüklerini farkedersiniz...
-
-
Konuşurken (Lafını unutma) diyerek sözümü kesersen, bende söyleyeceğimi unutmamak için içimden onu tekrarlarm, seni hiç dinlemem
-
-
Eğer bir kadın , saçları bozulma pahasına yağmurda seninle yürüyorsa , hiç durma lan evlen onunla.
-
-
Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi? .... diyen kız evlendi.Çocuk bile doğurdu. Dr.Oetker hala aynı reklamı yayınlıyo.
-
-
Osmanlı döneminde eurovision olsaydı her sene 1. olurduk. 42 ülkenin yarısı bizimdi zaten.
-
-
Eğer eski sevgililerimden biri sahte hesapla beni takip ediyosa onlara sesleniyorum. Biriniz dönün bana geri lan. Yalnızlıktan ölcem.
-
-
Siz evde yerlere çöp atıyor musunuz diyen hocaya ODAMI göstermek isterdim.
-
-
Annemin bayram temizliği repliği: (Sarı bezi getir.)
-
-
Ajda pekkan şarkıda (arada sırada aklıma geliyo) diyo. Bu yaşta o kadarına dua et. Babaannem senin yaştayken Kenan Evreni kocası sanıyodu.
-
-
Eğer bir kadın size ağlayarak (ya be get ya,depiği goyacam agzına he) diyorsa,kesin adı kezban veya saimedir.Hatice de olabilir.
-
-
En çok kullanılan organ Döttür.. Onunla dinler, onunla güler, onunla anlar, onunla içer, bir de üstüne en çok da ona güveniriz..
-
-
Mecnun Leyla için çöllere düştü, Ferhat Şirin için dağları deldi, Efecan da Ceren için facebook'undaki kızları sildi.
-
-
ilkokulda sağlık koluydum la ben. Açık kalp ameliyatı falan yapmışlığım yoktu ama sınıfta birisinin burnu akınca mendil falan veriyodum.
-
-
tatilden yorgun dönmeyi başaran tek milletiz.
-
-
Mesaj beklerken uyuyakalmaktan daha kötü birşey varsa o da mesaj yazarken uyuyakalmaktır.
-
-
Şarjım %10'un altına düştüğü an bir Obamanın aramadığı kalıyor.
-
-
Sırf gazetelerin bulmaca sayfalarındaki fotoğrafıma bıyık çizerler diye ünlü olmuyorum.
-
-
Doktor 3 ay ömrüm kaldığını söyleyince ben başhekimin yakınıyım dedim, direkman 13 aya yükseltti. İşi bilecen aga.
-
-
Bi kadına söylenilebilicek tüm güzel sözleri zamanında Sultan
Süleyman Hürreme söyleyince şimdikilere bişey kalmadı tabi.
-
-
sil baştan başlamak gerek bazen.. ama bugün olmaz artık, akşam oldu. yarın da arkadaşlarla buluşcam. öbür gün işim var. haftaya ya
-
-
Sabah akşam karı kız muhabbeti yaptığını bildiğim adamların face'de adeta bir nazım hikmet'e dönüştüklerini görünce ağlamak istiyorum.
-
-
Hayatınızdan çıkarttınız bir kişi size 'Benim gibisini asla bulamazsın ' derse, ona şu üç kelimeyi söyleyin...
AMAÇ BU ZATEN
-
-
Polisi arayıp alo polis mi? diyen Tek ülke TÜRKİYE
-
-
+Ağladın mı sen?
-Evet, nerden anladın?
+Kolunda sümük var.
-
-
Çamaşır mak. icat edilince çamaşır, bulaşık mak. icat edilince bulaşıktan kurtulduk. Ama ütü icat edildi hala ütü yapıyoruz. Bi terslik var.
-
-
Dedeme, öğüt versene dedim (sarjını doğru kişi için harca) dedi. Tam 21. yy dedesi.
-
-
Güneş gözlükleri saçımızın ön kısmını güneşten korumak için yapılmıştır, o yüzden hep kafada durur.. Yanlışlıkla gözünüze takmayınız.
-
-
Doktor (korkularının üzerine gitmelisin) diyince mahalleden hayrullah abinin üzerine yürüdüm, ağzımı burnumu kırdı.
-
-
lan adamın tişörtünde; kan, çikolata, at lekesi var sen çıkmış (hımm zorlu bi leke) diyosun. bi sor adamın başına ne gelmiş de böyle olmuş.
-
-
%100 doğru Aşk testi! Aşık olduğunuz biri var mi?
a) Evet
b) Hayır
Cevabınız a ise birine aşıksınız. Cevabıniz b ise aşık değilsiniz.
-
-
çok para harcadığını düşündüğün günün ertesi iki üç günü, para harcamayarak vicdanını rahatlatmaya çalışmak fakirliğin şanındandır..!
-
-
Araştırmalara göre Türkiye'de erkeklerin % 92'sinin yaptığı tek spor, karşıdan güzel bir kız geliyorken göbekleri içeri cekmekmiş
-
-
Uzaya çıkıldı, telefonlar cebe girdi, yapay yumurta bile üretildi ama hala Hülya Avşarın yeteneği ve mesleği çözülemedi..!
-
-
ilkokuldayken öğretmenim, (Sen doktor ol) diyince, gururlanır kendimi zeki ve bilgili sanardım.
Meğerse yazım kötüymüş
-
-
Gördüğüm kadar girdiğim rüyaları da merak ediyorum..
-
-
arkadaşlar evden kaçacaksanız acele edin müge anlı haftaya başlıyor.
-
-
Kurtlar Vadisi'ne 5 dakika baksam bile hemen etkileniyorum.. tuvalete giderken arkadaşlara (siz gelmeyin bu benim meselem) demişim
-
-
Annem balkonda çorap asarken bi tekini aşağı düşürdü. Aldım diğer teki de attım. Aşağı inecek değilim bari bulan sevinsin
-
-
Mutsuzken hiç iş yapasım gelmiyor, mutluyken de çalışıp mutsuz olmak istemiyorum.
-
-
Akıllı telefon kullanan insan aldatmaz merak etmeyin, çünkü o şarj bir kişiyi anca idare ediyor....
-
-
Facebooka kayıt için gerekli malzemeler, Mevlana, Can Yücel, Oskar Wilde, Beleş wifi, eski sevgili.... (Öküz olacak)
-
-
Öpülerek uyanmak varken alarm da neymiş? Saçmalığın daniskası. Bilim adamlarına sesleniyorum; Öpen telefon icat edilsin....
-
-
Karıncayı incitmişliğim yoktur ama iş sivri sineğe gelince her türlü soykırımı uygularım....
-
-
Dükkanın adı (Cafe de Paris) camında tavuk dürüm+ayran 3 tl yazıyor..
-
-
Bence (Önemli olan iç güzelliğidir) sözü sadece karpuz için geçerli.
-
-
Meşgule aldığım halde kuduz gibi aramaya devam eden insanlar var. Abi daha ne yapayım, telefonu mu kapatayım, aboneliğimi mi iptal edeyim?
-
-
Sırf, saçını kurutmaya üşenip kafasında havluyla 8 saat boyunca evde sadrazam gibi dolaşanlar çok şeker ya :)
-
-
İngilizce metinleri vs. içimden okurken adeta BBC spikeri gibiyim ama dışımdan okuyunca bildiğin mençistır köylüsüyüm.
-
-
Dudak büzerek fotoğraf çektiren kızlar, bir an önce sevgili bulsa da sevgilisi onlara facebooku twitterı yasaklasa, harika olmaz mı?
-
-
Akmayan rimel yapacağınıza , ağlatmayan erkek yapsalarda şu kızlar bi rahat etse.
-
-
Telefonu, (Aradığınız numaraya şu anda ulaşı...) der demez kapatıyorsunuz, yanlış yapıyorsunuz. Ben dinledim, en sonunda (Şaka şaka bağlıyorum) diyor
-
-
Mağazada 2 saat kesiştiğim kadının cansız manken çıkmasına mı yanayım, yoksa kasiyer kızdan cansız mankenin numarasını istediğime mi.
-
-
Şuan Makyajsız müge Anlı'yı gördüm. . Görmez olaydım... başkalarını aramaktan kendini kaybetmiş.
-
-
Arabanın üzerine BENİ YIKA yazanları
Gerçekten anlamıyorum..
Araba seni nasıl yıkasın.....?
-
-
Gargamel Şirinlerin evini nasıl bulamıyo anlamıyorum avcılardan bin metrobüse 20 dk da şirinevlerdesin
-
-
Bir erkeğin en LezetLi yeri BAŞININ ETİDİR , miLyonLarca kadın yanıLıyor oLamaz
-
-
Klavyede bir arf bozuldu basmıyo. Artık internet ayatıma trakya ağzıyla devam ediyorum , epten battık ayırlı olsun :)
-
-
Goethe nin annesi;
+Goethe geldin mi oğlum?
-Anne mahsus yapıyorsun demi!
-
-
Dolmuşta ücreti uzatması için dürttüğüm kız, ilişkim var dedi. Nedir bu facebook çılgınlığı arkadaş.
-
-
Annemin söylediği HER YER HER YERDE sözünün anlamını değil biz, isviçreli bilim adamları gelse çözemez.
-
-
yan komşu balkonda oturmuş çayı öyle bi karıştırıyor ki mahalleye davulcu gelmese komple mahalleyi sadece çay karıştırarak sahura kaldırır.
-
-
Erkeklerin doğum yapmadığını bile bile kadın doğum uzmanı demek ne kadar mantıklı sizce?
Ya elektrik süpürgesi.. Elektrik mi süpürüyor? Yazıklar olsun....
-
-



3 yorum: