3 Mayıs 2014 Cumartesi

pet şişe geri dönüşüm-sepet

.arkadaşımın yüncü dükkanında gördüm ve bayıldım :)



bildiğimiz plastik damacanaların  üst kısmını kesip atmış...alt kısmıı kullanmış....kendi plastik parçasından bir de sap yapmış....



sonra da üstüne şunu örmüş....iyice inceledim gayet basit...hepimiz kolayca yapabiliriz..

 
mandal sepeti olabilir, sabun sepeti olabilir....
içine bakım malzemelerimizi koyabiliriz...


arkadaşım iki renk olarak çalışmış..ben her ikisini de çok beğendim....


nasıl yapıldığını kesinlikle çok iyi anladım..ve işlerim hafifleyince kesinlikle yapacağım....



Hepinize sevgiyle canlar :)
-
-
-
-
-
-
-

4 yorum:

  1. Bende arşivime kopyaladım. İlerde yapacağım inşallah. Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. akıl akıldan, el elden, yetenek yetenekden üstündür:)

    YanıtlaSil
  3. harika bir fikir ve geri dönüşüm.bende sevdim :)

    YanıtlaSil
  4. fiyatı ne kadar bunların

    YanıtlaSil