18 Mart 2012 Pazar

Balıkesir ' de Tıbbiyeli Bestekarlar Konseri

Veee, Balıkesir konserimizi sahneye koyduk.
Bu konser, Balıkesir özel Sevgi Hastanesi' nin sponsorluğunda yapıldı.
Ne kadar güzel bir konserdi ya :)
Bu konserimizde video çekimi yaptırmadık.Sadece elimizdeki kameralarla kısa kısa çektik.Onları derleyip toplayıp, şöyle bi paylaşayım.
Ama çok az çekebilmiş kardeşim.
Bundan sonra da aynı konseri Edremit' te verdik.O konserden görüntüleri de az sonra buraya ekleyeceğim.
Edremit konserimizin görüntüleri daha fazla.
Bizleri Balıkesir'de en iyi şekilde ağırlayan özel Sevgi Hastanesi' ne gönül dolusu teşekkürler ediyoruz.
Haa, bu arada şu sunucu da benim ...Türkçeyi ne kaa güzel kullanıyorum be yaww :)
Önce, iki bölüm halinde videoları paylaşayım..
Ahan da ilk videomuz...




Videomuzun 2. bölümüne de bakalım mı?


Vee videoların ardından, bir kaç da fotoğraf paylaşayım...





8 yorum:

  1. Kutluyorum arkadaşım bravo sizlere.sevgiler can.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler ediyorum sevgili esencim :)

    YanıtlaSil
  3. güzel sesi ve harika türkçesi ile sunucumuzu,solistlerimizi,koromuzu ve şefinizi kutlarım.nice konserlere

    YanıtlaSil
  4. Evet can dostum bir başarıya daha imza atmışsınız, emeği geçen herkezi sizin nezdinizde kutluyorum, sağolsunlar, varolsunlar:))

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir o kadar kaliteli konserlermiş orAda olmak isterdim:)
    Emeğine sağlık C.A.Y

    YanıtlaSil
  6. diksiyonun cidden çok güzel ve ses tonun.çok da güzel sunmuşsun canımın içi.konser ise ayrı güzel.hepinizi tebrik ediyorum..

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler güzel insanlar :)

    YanıtlaSil