5 Nisan 2012 Perşembe

Bir sürü bere, şapka filan

 2.beredeki saç örgüsünün şirinliğini görmenizi istiyorum
sevgili Arzu' dan öğrendim bunu...
canım benim ya, o kadar harika anlatmış ki..Görmeyenler muhakkak baksın canlar...BURADA




İşte bunun saç örgüsü çok şirin..









Şu saç örgüsü ne şirin bir şey di mi canlar?
Neyse biz diğer berelerimize de bakalım....




Vee sevgili Gülşen, benim beş dakikalık anlatmam sonucu eve gidip, bu aşağıdaki şapkayı örmüş...
Demiştim ben size BUNU ÖRMEK ÇOK KOLAY diye :)


Sonraaaa, bir de mavi beremiz var...


Bir tane kahverengi...



Bu siperli şapkayı çok severek ördüm..Farkında mısınız, kesme şekere benzer bir model yaptım..



Bunu bilirsiniz..Sökülerek yapılan bere..
Annem denedi..



Kocamaaan sevgiler herbiriciğinize...

9 yorum:

  1. canım ablam ellerine sağlık biri birinden güzel olmuş.ne zaman yaptın sen bunları maşallah sana.güle güle kullanılsın hepsi de ayrıca çok teşekkür ederim beni onure ettiğin için.çok öpüyorum.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzel ablam. Ellerine sağlık.
    Arkadaşının ördüğü bere de çok hoş olmuş.
    Öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  3. hepsi de çok çok güzeller:))

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim ablam :)

    YanıtlaSil
  5. dükkan açacak kadar oldu,hem de şahane oldular,nerde hani dükkan,hazırlık aşamasında mı?

    YanıtlaSil
  6. Hepsi birbirinden güzel olmuş bende ördüm kendime ama pek beyenemedim saç örgüleri için düz örülen kısımlar 19 adetmi can.Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Evet evet dükkan açacak kadar olmuş gerçektende Figen ablam. Ellerinize sağlık. Keyif e sağlıkla kullanılsın.

    YanıtlaSil
  8. yaw sağa sola hediye etmekten elimde bişey kalmadı ki :)))
    sağolasınız canlarr :)

    YanıtlaSil