19 Kasım 2012 Pazartesi

Amigurumi sarı saçlı bebek

Ay büyüdükçe büyüyor bunlar..
Yakında bir bakıcam, kendim kadar bir bebek örmüşüm...
İşteee bu hanım kızımız da az önce bitti...



Daha mı iyi bilmiyorum ama, şu gördüğünüz gözler olduğu gibi kumaştan..
Gözünün akını, mavisini, siyahını ve hatta beyaz ışık noktalarını bile kumaştan kesip üst üste yapıştırıyorum...


Bebek örmek neyse de, bunlara elbise örme işi var ya, bundan nefret ediyorum ya :)


Aman da paçalı donu da varmış :)






Çok sevgiler bütün canlarıma...
Allaha emanet olun...
-
-
-
-
-
-
-

11 yorum:

  1. paçalı donu, maviş gözleri ile koca kızın yineee "Figenablanın bebeği" dediriyor.

    YanıtlaSil
  2. ayrıntılara bak, sandalet, paçalı don....Yine süper birşey çıkmış ortaya ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  3. Ellerine emeklerine sağlık can, işi büyüttün iyicene ama daha önce rekorun vardı bu bebekler konusunda yanılıyor muyum yoksa:)) Gözleri için bayağı uğraşıyorsun aceba kenarları atmayan naylon bazlı bir kumaşı boyasan daha mı az yorulursun. Elbise içinde aklıma en yatkın çözüm eski kazakları kesmek:))) Vahşi bişi ama iyi bişi, evdekilerin dolaplarını karıştır, bir kazaktan bayağı kız giyinir:))

    YanıtlaSil
  4. :))sevsinler paçalı donunuuuu:)ay çok hoş ya.terlikleri bakışları saçları.şahane.ellerine sağlık canım benim..

    YanıtlaSil
  5. ay hep bunun aynısından istiyorlar canlar..
    teşekkür ederim verdiğiniz fikirlere..
    ben çok laf dinlerim..her tavsiyenizi yapıcam..
    seviyom sizleri :)

    YanıtlaSil
  6. Figen abla, uzun zamandır bakıp bakıp kaçıyorum ama dayanamadım bu kez. Ne çok bebek ördün sen bu ara ve ne güzel sonuçlar çıkıyor ve bu ne sabırdır ne emektir ince ince bu kadar detay, ayak parmaklarına kadar. Helal olsun, ellerine sağlık, emeğine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. ah can bir bilsen...
    buralarda bilmiyorlar amigurumi bebeğin ne olduğunu..
    çok ilgilendiler..
    habire sipariş veriyorlar..
    tek başıma yetişemiyorum...
    acaba bloplar arası yardımlaşarak hepsini aynı mağazaya satsak mı arkadaşlar???????????

    YanıtlaSil
  8. çok hoş valla örersin sen kendin kadar dediğin gibi..içimden inşallah minyatür yapılısındır dedimm ör ör biter mi yoksa.eline sağlk

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim cankız..
    ben bücürümdür yaa, kendim kadar bir amigurumi bebek de örebilirim ama artık ona bebek denmez..amigurumi kazulet denir :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerim seni ben:) Yap bunu ama önce göreyim bir sonra hanginizi yiyeceğime karar vereyim:))

      Sil
  10. asıl ben seni yirim yirim be :)

    YanıtlaSil