12 Kasım 2012 Pazartesi

Amigurumi tweety

Çizgi film karakterlerine taktım bu aralar..
Biliyor musunuz,bunlar sipariş...
Bir mağaza istiyor bunları..
Makina gibi harıl harıl örüyorum...


Ben gözlerini kumaştan kesip yapıştırarak yapıyorum..
Örsem bu kadar düzgün olmuyor.İlla biri küçük, diğeri büyük oluyor :)


At len o sigarayı!
Aaa bu benim amigurumiler de hepten tiryaki çıktı..


Tepesindeki üç tel saçın dik durması için de, siyah ipliği tutkalla sertleştirdim..Böyle diken diken duruyorlar :))





Çok sevgiler her biriciğinize :)
-
-
-
-
-

10 yorum:

  1. Sevgili dostum ellerine emeğine sağlık çok şirin olmuş...İnşallah siparişler dahada çoğalır hayırlı işler, kolay gelsin:))

    YanıtlaSil
  2. ne hoş olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. özden dost,
    sevgili yasemin teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Can cannn, yüzümde koca bir gülümsemeyle okuttun yine:)) ellerine sağlıkkkk çok güzel olmuş, tez satılsın inşallah, şimdi sırada ne var?

    YanıtlaSil
  5. harika,gözler de iyi fikir,cin ablam benim.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. hayırlı olsuuuuun siparişlerin aksın aksın :)
    gözler çok güzel olmuşşş:)
    ayyyy çok sevimliii buuuu

    YanıtlaSil
  8. ayy bayıldım ne şeker.ellerine sağlık.bu arada kazancın bol olsun ablacığım..

    YanıtlaSil
  9. kızlar hepinizi çok seviyom :)

    YanıtlaSil