23 Ocak 2013 Çarşamba

Onlar eskiden duvar saatiydi...

Duvar saati çalışmıyorsa deli oluyorum...
Hemen kaldırıp bir yere tıkıyorum...


Geçenlerde baktım, kaldırıp bir yerlere tıktığım duvar saatleri biraz birikmiş...
Ne güzel çerçeveleri var...
Bunlarda fotoğraf çerçevesi olur mu acaba?


Saatin bozuk motorunu çıkart, at..Akrebi yelkovanı şutla..Fotoğrafı güzelce yerleştir...
Hokus pokus hoopppp...


Ne şık oldu ya :)


Kızımın odasının duvarına da asalım güzelce...


Demek ki neymiş?
Benim içime bir çöpçü kaçmış :)))
Hepinizi seviyorum :))
-
-
-
-
-

5 yorum:

  1. Bencede çok şık olmuş..Ellerine sağlık Figen abla:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuşlar bayıldım bu fikre
    çerçevenin içindekide çok güzel maşallah
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık dostum harika olmuş. Ama sen o akrep ve yelkovanıda atmamışsındır kesin onlarlada birşey çıkar ortaya:))

    YanıtlaSil
  4. hepimizi içine kaçmış bence:))çok güzel olmuş canımcım.bana da ilham verdin:))

    YanıtlaSil
  5. ahan da can dostlarım gelmişlerrr...
    merhaba güzel dostlarım teşekkürlerr :)
    hayırlı kandiller..

    YanıtlaSil