9 Mart 2013 Cumartesi

Tiyatro oyunumuza 1960 model bir polis şapkası

Tiyatro oyunumuz 1960 yılında geçiyor...
Oyunda bir çok karakol sahnemiz de var...
Acep 1960 yılında polisimiz nasıl giyiniyordu ki?
Tamam buldum.
Nejat Uygur' un oynadığı CİBALİ KARAKOLU ndaki kostümler gibi.



Tamam kostümü hallederiz ama o şapkaları nerden bulucaz?
Haa tamam..Fikrim geldi benim :)
Önce mutfağa koşup, tencereleri kafama taka taka, uygun bir baş ölçüsü buldum :)
Böyle iki daire şeklini üst üste koyup diktim.
Orta kısmını sonra oyacağım.


Eveet, orta kısmını kestim attım.Şimdi buraya çepeçevre bant dikicem.


Ahan da böyle.
Şimdi de siper kesip ön kısma ekleyeceğim.


Aaa bunu unutmayalım.Şapkanın tepe kısmı düz olacaktı. Bunu içine yerleştirdim.


Böyle bişey oldu.




Siperi de taktım.
Ama bu şapkalar sertmiş..Dimdik duruyormuş. O zaman ben de üstünden tutkalla bi kat geçerim..


Sigara paketinin yaldızlı kağıdı, biraz da guvaj boyayla şapkanın ayrıntılarını yaptım.


Ahan da bir de kafana taktım :)


İki tane olacak bunlar.. Ötekini de yaptım..


Tüm şapkayı gereken renklerde tamamen boyadım.







Ahan da böyle...
Hepinize çook sevgiler güzel insanlar :)
-
-
-
-
-
-



7 yorum:

  1. Valla süper olmuş.Ellerine sağlık Figen abla:)

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş, emeğine sağlık ablam.
    Öperim, sevgiyle:)

    YanıtlaSil
  3. Bravo sana can tıpkısının aynısı bence..)) Alt katımızda bir bekçi otururdu ben 4 yaşlarındayken aynı onun şapkası

    YanıtlaSil
  4. ablacım süpersin,ellerine sağlık süper olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Süper olmuş bayıldım, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. tencere kapağı ancak senin ellerinde kalıp olabilir figenablam. sen varya sen süper bişisin.

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim güzel kuzucuklarım

    YanıtlaSil