3 Mart 2013 Pazar

Bu ay oyunumuzu sahneliyoruz...

Eveeeet, artık son günlerimiz...
Hadi bakalım provalara devam...
Aaa bu arada bugün yaşadığımız komik bişeyi anlatayım mı sizlere? :)

bir arkadaşımla, dernek binasında buluştuk, kendimize kahve yaptık..bir yandan tiyatroyla ilgili sohbet ediyoruz, bir yandan da ben sahne dekorlarımızı yağlı boya ile boyuyorum...
bizim dernek ofisi de, bir binanın ikinci katında......
neyse biz hem sohbet ediyoruz, hem çalışıyoruz...
bir anda içeriye simsiyah, kocaman bir köpek girdi...ama görseniz var ya, dana gibi bir şey...
arkadaşımın ve benim aklımız çıktı...
hayvan içeri girdi...sağa sola bakındı...ve ofisteki üçlü koltuğa çıktı, oraya bi güzel yayıldı....
hülya ve ben donmuş durumdayız...
-nasıl yani yaa?şimdi bu olay gerçek mi?...diye hülya' ya baktım...
-lan bu köpek ne alaka? burda ne arıyor?kimin bu? çıkar şunu ya, ben korkarım.....dedi
-aa ben daha da çok korkarım. ben nasıl çıkarayım ya...dedim.
kalk diyoruz kalkmıyor, çık diyoruz çıkmıyor, hoşt diyoruz hoştmuyor, kışt dıyoruz kıştmıyor...
koltuğa bi güzel yayıldı ve uyumaya başladı...
hülya başladı hayvanı süpürge sapıyla filan kaldırıp dışarı çıkartma çalışmalarına...yok..hayvan katiyen çıkmıyor...
sonra köpek rahatsız oldu, lütfetti koltuktan kalktı, balkona çıktı...ama hülya ve ben ciyak ciyakız :))))
balkonda da benim boyadığım dekorlar, yağlı boyalar, fırçalar filan var...
-amannn, dekorları devirir, boyaları filan devirir korkusuyla ben de koştum peşinden...
yok aga köpek çıkmıyor...
en son hülya yoruldu, 
-ya git bi yardım çağır..dedi
aşağı koştum, kahvedeki adamlardan yardım istedim...
birileri geldi ama anlattıklarıma inanamadılar, gülüyorlar...
derneğe bi girdiler ki, ortalık savaş alanı, hülya hala şaşkın, köpek üçlü koltukta uyuyor...
adamlar, gençler başladılar uğraşmaya...üçlü koltuktan kalktı ama bu sefer de tekli koltuğa geçti, orda uyumaya başladı.....
hayvan, sahipsiz sokak köpeği..kulağında küpesi var..
neyse uzuuun bir uğraştan sonra güç bela hayvanı dernekten çıkardık ama, neler çektik gelin bize sorun..
hayvan çıkınca kapıyı hemen kapattık...
ama salak hayvan bu sefer de kapıda beklemeye başladı...
korktuk ya :))))))
buyrun efendim burdaki videonun içinde bu sahneler de var :)))))))))




Çook sevgiler herbirinize :)
-
-
-
-
-
-

6 yorum:

  1. ay köpekten çok korkarım,ben o girdiğinde ordan çıkıp kaçardım herhalde.

    YanıtlaSil
  2. :)köpekler müthiş hayvanlardır.kötü insanlara yaklaşmaz ve tanıyıp bilirler.yani öyle zarar gelmez korkmayın.sadece kuduz değilse:)gözümün önüne geldi okurken güldüm:)oyun şahane gidiyor çok eğlenceli ya.bravo valla size.öyle takdir ediyorumki!kolaylıklar diliyorum canım benim.koo-caa-mann öpüyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ben de Alanay hanıma katılıyorum sizin iyi insanlar olduğunuzu hissetmiş ve gelmiş bence.Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ah haa haaaa kahkahalarla güldüm, dikkatini çekerim saat 1.36 :))) yaaa aşkolsun sizeeee bir rol bulamadınız mı o kara köpeğe, akıllı hayvan vallahi sandığınızın aksine eğlence gırla gidiyor gelmiş yakınen ilgilenip bu coşkudan nemalanmaya.niye kovuyorsunuz kiiii alışırdınız:))

    YanıtlaSil