8 Mart 2013 Cuma

Yine bir bez bebek

İnternette bulduğum kalıplar çok içime sinmedi..
İlle de kendi istediğim ölçülerde kendi kalıbımı kendim uydurucam...


Şu eller, özellikle de parmaklar çok zor. Ama benim gibi çok büyük ölçülerde çalışıyorsunuz, sıkıntı olmuyor..


Ayaklar çok şeker oldu ya :)


Hadi şimdi de parçalarımızı birleştirelim..


Bu birleştirme kısmı en sevdiğim bölüm :)


Bebek bir anda ortaya çıkıyor.


Oy oy oyy


Hadi şimdi bunu ten rengi boyayalım.




İç çamaşırı bir çoraptan olsun :)



Gözler kumaştan kesilip birleştirilerek yapıldı


Ahan da bittii...











Hepinize en kocaman sevgiler canlar :)
-
-
-
-
-
-



8 yorum:

  1. Şu elleri ve parmakları yağabileceğimi bilsem bebeklerimin boyutlarını büyüteceğim de yapamayacağımı bildiğimden tırnaklarımı yiyiyorum. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. topuz saçlarını yerim :) senin anladım saclari tek tek takarken ben fenalik geçirecektim sabrın ne kadar çok;)saçlarımı bu renge boyatcam çok sevdim;)

    YanıtlaSil
  3. hay Allahım ya o parmaklar o gözler o saçlar .... ne diyim şimdi tükendi kelimelerim

    YanıtlaSil
  4. bez bebeklerden vazgeçemeyen ablam benim evadan ne zaman birşeyler yapacaksın bekliyorum,sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. ne şuh bir hatun olmuş!göz kapakları yarıda olunca:)harikasın canımcım.ellerine sağlık.nasıl uğraşıyorsun o el ve ayaklara harbiden.bravo.

    YanıtlaSil
  6. beğenen güzel yüreklere binlerce teşekkür....
    kızlar bebekleri büyük yapınca inan ki detaylar daha kolay oluyor...
    ama bu sefer de içine koyacak elyaf yetiştiremiyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  7. gerçekten güzel şeyler var çok beyendim açıkcası

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim sevgili arkadaşım :)

    YanıtlaSil