18 Nisan 2013 Perşembe

Bir kot pantolon = 2 Kot çanta

Yıllardır kendi diktiğim kot çantaları kullanıyorum..
Hem eski kotlar değerleniyor, hem de istediğim ebat, cep sayısı gibi özelliklere kendim karar vererek tam istediğim gibi çantalara sahip oluyorum.
Yine eski bir kot pantolon...


Benim ıvırım zıvırım çoktur.Bu çantam kocaman olmalı..
İçine kameramı, oyun metinlerimi, çalışma dosyamı  bile koyabilmeliyim..
Büyük çanta kalıbını çıkardım, kalıba göre çantayı kestim ve dışını diktim.




İki bölmeli gözü ve çook sayıda cepleri olmalı.Bazı cepleri kapaklı ve cırtlı yaptım.
Astarı bu şekilde hazırlayıp diktim.


 Şimdi bu astarı çantanın içine yerleştirip, birleştiriyorum.


Oh be, içini de tıka basa doldurdum.


Rengi biraz kıytırık ama, yine de kot olmasının verdiği bi sevimlilik var.


Ve hemen içini de doldurup, kullanmaya başladım.


Oh be, bir gecede de bitti.


Bir kusurum var.
Çantayı süslemeyi beceremiyorum.Bu süsleme işleri beni aşıyor.
Hem zaten o aşamaya geldiğimde çoktaan sıkılmış oluyorum.Ve amaan boşver diyorum :)


İnsanın kendi yaptığı çantayı kullanması nasıl hoş bir duygu bilirsiniz.







Bu koca pantolondan sanırım bir çanta daha çıkacak..
Bi deneyeyim :)




Bütün bu metal parçalar, eski çantalardan çıkartılıp saklanmıştı...Şimdi çok işe yarayacaklar...












Hepinize çok sevgiler güzel insanlar :)
-
-
-
-
-
-
-
-

9 yorum:

  1. Sabah sabah ufkumu açtın Figen abla. Ellerine sağlık ikisini de çok beğendim. Süslemeye de hiç gerek yok zaten bence. Sadelik iyidir.

    YanıtlaSil
  2. harikasın Figenablacım, çok hoş olmuş çantaların, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. valla ne diyeyim çok beğendim.bana fikir verdin yine.henüz kesmediğim boyadığım 4 kot pantolon var eşimin.eşim tombik olduğundan çantalarımda battal boy olacak:)şimdi bu iki güzel çantadan esinlenirim ben haberin oa:)ellerin dert görmesin canımcım.çok güzeller.kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak alanaycim...dün dert yaniyordum eski kiyafetler beni bekler diye..figen abla ufkumu acti yine...;)) nasil mutlu oldum bu modeli görünce...

      Sil
  4. Süpersin Figen abla..Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. kot pantolon her yerde ise yariyacak desenize

    YanıtlaSil
  6. Figen ablacim..basögretmenim..ne diyeyim...yarama ilac gibi geldin...ev eski kot ve kadife pantolon kayniyor..canta yapmak icin atamadiydim...almanyada kimselerde eski istemiyor..eski degil aslinda daraldi..yepyeni aslinda...;( internette buldugum modeller iyi degildi..seninki güzel..bir ara yapinca linki yollar elini öpmeye geliriz..;) ama simdi minnak bebe ile biraz zor..biraz büyüsün..yaparim ben bunu...

    YanıtlaSil
  7. nar çiçeğim sen benim komşun olmalıydın..ne eğlenirdik böyle iş yaparken valla..ben bebeğe bakardım, sen de rahat rahat hobilerini yapardın :)

    YanıtlaSil