3 Nisan 2013 Çarşamba

Tiyatrodan artan zamanlarda dinlenirken...

Bu ara o kadar çok yoruldum ki..
Yorgunluktan oturup ağladığım bile oldu...
Ama neyse ki büyük telaşımız bitti..Oyunumuz sahnelendi...


Kesinlikle dinlenmeye ihtiyacım var...
Ama dinlenmek dedikse, o kadar da demedik...
Dinlenirken boş durulacak diye bir kural yok ki   :)


E o zaman bi örgü bebek yapayım...
Yine iskeleti telden olsun...





Kol ve bacaklara tel yerleştirme fikrini seviyorum...


Hem kıvırcık, hem de kızıl saçlı olsun mu bu?


El parmaklarına bakın...İçlerinde tel var ya, her şekile giriyor...


Hatta geçen gün baktım, benim oğlan buna çeşitli küfürlü el hareketleri yaptırıyor...




Eller çok şeker oldu ya :)









Bu bebeği sevdim ben...
Hepinize kocaman sevgiler :))))
-
-
-
-
-
-

8 yorum:

  1. AY İNANMIYORUM ELLERİNİZE SAĞLIK
    NE KADAR GÜZEL OLMUŞ AMA BU ÇOK UĞRAŞTIRICI BİR ŞEY
    HAYIRLI GECELER

    YanıtlaSil
  2. aaa onun ellerinde tel mi var öyle her yöne doğru oynuyor.

    YanıtlaSil
  3. Bencede çok güzel olmuş Figen abla..Bende ayağındaki sandaletleri çok sevdim..Çok şeker olmuş..Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. ayak parmaklarına kadar tel var...yalnız denerseniz sizlerin de aklında olsun, o tellerin uçlarını muhakkak kıvırın, yarın bir gün pırtlayıp çocukları yaralamasın..
    uğraşmak değil de, tam bir terapi canlar...
    bunu örerken o kadar çok dinlendim ki...
    örgü müthiş dinlendiriyor canlar..
    hepinize çok teşekkür ediyor, sevgiyle öpüyorum sizleri....:)

    YanıtlaSil
  5. bende çok sevdim harika olmuş.içine ne çeşit tel koyuyorsun merak ettim.bebeklerimde denemeyi isterim.ellerine sağlık.iyilikle kal

    YanıtlaSil
  6. valla ne bulursam can...
    :)
    teşekkürler gülüm

    YanıtlaSil
  7. Cok sey kacirmisim aylardir..masallah bol bol üretmisiniz..

    YanıtlaSil
  8. merhaba narçiçeğim..teşekkürler :)

    YanıtlaSil