24 Mayıs 2013 Cuma

Şahtı şahbaz oldu derler ya :)

bu efektler BU SİTEDE

Bir resim yüklüyorsunuz, site sizi çeşitli kompozisyonların içine yerleştiriyor
Ben bir deneyeyim :)

Film afişi miymiş bu?


Allahım ne kadar güzeliim :)


Pilot muymuşum burada?


Vay bee, amma bana benzemiş.Eline sağlık abi :)


BABA filminden bir sahneymiş bu


Ne yapıyorum ben de anlamadım. O ayağımdaki ne yahu?


Ahan da Allah beni taş etmiş.


Ne gömdünüz beni nan? Daha tam ölmemiştim.


Kim yolmuş saçımı başımı?


Ahan da ağzımı burnumu dağıtmışlar.


Kıpırdamayın fururum..


Bir melek olduğumu zaten hep hissediyordum.Demek doğruymuş :)


 Ana!!!!!!!!!!


Kumarbaz olmuşum galiba..İyi de kağıtları neden ters tutuyorum?


Hey sen! Sus bakim!


Bak fururum ha!


Ve burada gayet doğalım yani :)


Hepinize çok sevgiler canlar :)
-
-
-
-

5 yorum:

  1. son resme bittim:)) sverim seni muzip kadın!her biri ayrı keyiflii...

    YanıtlaSil
  2. Hocam çok tatlılar yaaa.kendinizle iy dalga gecmişsiniz.hayat böyle daha güzel.hoşçakalım..

    YanıtlaSil
  3. hocam çok tatlılar yaaa.kendinizle dalga geçmişsiniz hayat böyle daha güzel.hoşçakalın...

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim güzel yürekli dostlarım...

    YanıtlaSil
  5. sağolun benim güzel dostlarım :)

    YanıtlaSil