7 Temmuz 2013 Pazar

Anıt ağaçlar resim sergisini geziyorum

Hani ormanda, ağaçlık alanlarda  gezmek, yeşilliği seyretmek  rahatlatır, dinlendirir ya insanı ; işte bu sergiyi gezmek de öyle bir etki bırakıyor insanda...


Bu serginin konusu çevremizdeki anıt ağaçlar...


Tablolar, tuval üzerine akrilik boya ile çalışılmış ve


Ebat olarak tablolar oldukça büyük.


Tabloların ebatların bu denli büyük olması, insana gerçekten de o ağaçların arasında geziniyormuş izlenimini veriyor..


Nefis bir konu seçilmiş....
Ağaçlar...
Offf büyüleyici....


Tablolar çok büyük olduğu için her birinin içine giresi geliyor insanın


Ah bu tabloların her birini alabilmek isterdim....


Emek verenlerin emeklerine sağlık...
Öperim ben bu tabloları yapan elleri....


Akademi Zeytinli ressamlarının eserleri her biri...



Kesinlikle gezilmeye doyulmayan bir sergiydi...


Bu en sonuncusunu da galerinin dış camının arkasına asmışlar..O yüzden fotoğraf çekerken, arkamdaki sokak ve arabalar bile cama yansımış...

Sergi şahaneydi yaa :))))

Çok sevgiler her birinize 
-
-
-
-
-

2 yorum:

  1. bende gezmek isterdim özellikle bazıları çok başarılı.senin adına sevindim.kucak dolusu sevgi ve selamlar...

    YanıtlaSil