19 Eylül 2013 Perşembe

Şimdi de kot çantalar serisi

Fazla sayıda kot çanta siparişi aldığım için, şimdi bir süre bez bebeklere ara vermem gerekiyor...Oysa ne güzel eğleniyordum bebek dikerken ya :)))


Dikeceğim bütün kot çantalar için aynı kalıbı kullanacağım...
Pantolonların rengi ve modeli değişse bile, bizim çantalar hep aynı ebatta olacak..
Bu büyük parça ön ve arka yüz...
Dar uzun parça da, çantamızın yanal yüzü...


O kadar basit ki, bir kot pantolonun ağından itibaren altını kesiyorum...Ve üst kısmını şu kalıba göre dikiyorum..İçine de bir astar..Tamamdır...


Tek bir sırrım var..O da şu:
Eskidi diye çöpe attığım bütün çantaların, metal aksamlarını, (sağlamsa) saplarını, ve süsünü püsünü alıp saklıyorum.
Mesela bunun sapları çöpe attığım bir çantamın saplarıydı...


Haa bir de, eski çantaları atmadan önce, derisindeki sağlam parçaları da kesiyorum..
Yeri geldiğinde çanta tabanlarını deriden yapmak için saklıyorum..
Bundan sonraki çantalarımda bunun örnekleri var...



Ben çok beğendim...İçine gazete kağıtlarını tıkıştırıp, mağazaya vermek üzere bir kenarda biriktirmeye başladım çantaları......


Dikiş makinam yok..Olsaydı belki de bu kalın kotları dikemezdi...
Elde dikmeye alıştım, hem seri, hem de düzgün dikebiliyorum...İyi ki ellerim varmış ya, öpüyorum bu marifetli ellerimi :)))))

Hepinize çoook sevgiler :)
-
-
-
-
-
-


recycling an old pair of jeans, jeans sew the bag, handmade denim bag, jeans bag, Recycling einer alten Jeans, Jeans nähen die Tasche, handgefertigt Denim Tasche, Jeans Tasche, recycler une vieille paire de jeans, des jeans coudre le sac, sac denim main, sac de jeans, reciclar un viejo par de pantalones vaqueros, pantalones vaqueros coser la bolsa, la bolsa de mezclilla hecha a mano, bolsa de los pantalones vaqueros, riciclando un vecchio paio di jeans, i jeans cucire il sacchetto, il sacchetto di denim a mano, il sacchetto dei jeans, ジーンズの古いペアリサイクル、ジーンズ、バッグ、手作りデニムバッグ、ジーンズのバッグを縫う, reciclagem de um par velho de calças de ganga, calças de brim costurar o saco, saco de denim artesanal, bolsa de calças de brim, утилизации старые джинсы, джинсы шьют сумки, ручной работы джинсовая сумка, джинсы сумки, ανακύκλωση ένα παλιό τζιν παντελόνι, τζιν ράβω την τσάντα, χειροποίητη τσάντα τζιν, τζιν τσάντα, рециклиране на стар чифт дънки, джинси ушиете чанта, ръчна чанта деним, дънки, чанта,

7 yorum:

  1. Ellerine sağlık Figen abla,çanta çok şık..Bende öpüyorum ellerinden,kot kumaşı sert kumaştır,elde dikmek zor olsa gerek..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Çok şık bir çanta olmuş:))

    YanıtlaSil
  3. Süper ellerine sağlık.
    Kadın olmak böyle bir şey.
    Nasıl olursa olsun çantaya doyamıyoruz....

    YanıtlaSil
  4. Elinize sağlık, çok hoş. Bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Ben de beklerim.
    www.keyifolsun.com

    YanıtlaSil
  5. güzel olmuş bende çok biriktirdim di kotları
    sonra hazırından aynısı hediye geldi üç senedir yaz kış kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. evet eskimek de bilmiyor nilgüncüm...teşekkür ediyorum ablam :)

    YanıtlaSil