26 Ekim 2013 Cumartesi

Kocaman bez bebek


Kalıbım bu..
Şimdi kocamaaan bir bez bebek yapacağım...


Kalıp üzerinden parçaları kestim, elimde diktim..Elyafla doldurdum vee,


Ne kadar düzgün oldu di mi kolu bacağı :)


Sanırım yaptığım en güzel el ve ayak bunlar...


Kafa ve vücut da tamam...


Hem koskocaman, hem de çok düzgün oldu..Şimdi bu parçaları birleştireceğim..
Ama öncesinde boyamak istiyorum her bir parçayı....



Evet, işte parçaları birleştirdim..
Bu aşama ne kadar keyifli ya :)


Hiiii???!!!! Ay bu ne kadar büyük oldu böyleee...


Yani giysi dikmekle uğraşana kadar, çıkıp pazardan buna göre elbise alabilirmişim..O kadar ki büyük bir bebek oldu :)


Eski bir postişten saçlarını yaptım..


Kaşı gözü derken, ahan da bitti :)


 Ne kadar sevimli oldu bu ya :)


Eller ayaklar çok şeker :)
Tel var bu parmakların içinde..



Eklemler tabii ki yine hareketli..



62 cm..Eh yani nerdeyse küçük bir çocuk kadar :)






Çok sevgiler herbirinize sevgili blogcanlar :)

-
-

sew cloth doll, cloth doll sewing, cloth doll patterns, handmade doll, Stoffpuppe nähen, Stoffpuppe nähen, Stoffpuppe Muster, handgefertigte Puppe, coser muñecas de tela, paño de coser muñecas, los patrones de muñecas de tela, muñeca hecha a mano, costurar boneca de pano, boneca de pano de costura, os padrões de boneca de pano, boneca handmade, шить ткани куклы, шитье ткани куклы, узоры ткани куклы, куклы ручной работы, cucire bambola di stoffa, panno bambola cucito, modelli di bambola di stoffa, bambola fatta a mano, bez bebek tikmək, parça körpə tikmək, parça körpə qəlibləri, əl istehsalı oyuncaq körpə

6 yorum:

  1. Gerçekten 3 aylık bebek kıyafetlerl olur bu kıza ya,sen sevdin bu bez bebek işini,giderekte ustalaşıyorsun,görüşürüz kocaman öptüm :)

    YanıtlaSil
  2. :) harbiden kocaman am çok sevimli olmuş.hayranım sabrına senin ben

    YanıtlaSil
  3. Buda çok güzel olmuş,elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ediyorum cankızlar :)

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım bayıldım...........:)))

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim ufukçum :)

    YanıtlaSil