6 Kasım 2013 Çarşamba

Kocamann bir bez bebek daha diktim

Yahu neden benim elimin kararı yok?
Daha ne kadar büyüyecek bu bez bebeklerim?
Neden her diktiğim bebek, bir öncekinin iki katı büyüklükte oluyor? :)


Kalıplarım bunlar.


Bu çok tatlı ten rengini elde edebilmek için; sarı-kırmızı-beyaz guvaş boya karışımına bolca beyaz tutkal ilave ederek, beyaz kumaşı boyadım..


Bunu yapmakla, yan dikişlerin de sökülmeye karşı sağlamlaştığını düşünüyorum..


Artık ayak ve bacakları çok düzgün yapıyorum..


Elleri de :)


Evet boyama ve kurutma işlemi de bittiğine göre, artık parçaları birleştirebilirim..


Amaniiiinnn bu daha da büyük oldu :(


Evet parçaları birleştirdim..
Ve yine eklemler hareketli..


Yüz makyajını yaptıktan sonra, yüzüne sprey mat vernik sıktım...


Yine yüzü güzel olmadı ama geri kalanı güzel bence :)


Aman yarabbim şunun büyüklüğüne bakın...Kızın kucağını doldurmuş :)






Hepinizi seviyorum sevgili blogcanlarım :)
-
-
-
-
-
sew cloth doll, cloth doll sewing, cloth doll patterns, handmade doll, Stoffpuppe nähen, Stoffpuppe nähen, Stoffpuppe Muster, handgefertigte Puppe, coser muñecas de tela, paño de coser muñecas, los patrones de muñecas de tela, muñeca hecha a mano, costurar boneca de pano, boneca de pano de costura, os padrões de boneca de pano, boneca handmade, шить ткани куклы, шитье ткани куклы, узоры ткани куклы, куклы ручной работы, cucire bambola di stoffa, panno bambola cucito, modelli di bambola di stoffa, bambola fatta a mano, bez bebek tikmək, parça körpə tikmək, parça körpə qəlibləri, əl istehsalı oyuncaq körpə

4 yorum:

  1. ellerinize sağlık..
    3. hobi etkinliğinde sizi de görmek isteriz.sevgiler.
    http://mugeninlistesi.blogspot.com/2013/10/3hobi-etkinligini-baslatyorumkimler.html

    YanıtlaSil
  2. çok özgüm, benzeri olmayan bir bebek bu, çok sevdim, ellerine sağlık Figenablacım.

    YanıtlaSil
  3. :)) yakında kendi boyunda yapacaksın :) ama güzel oluyor.yüzde giderek daha iyi olmaya oturmaya başladı bence.ellerine sağlık canımcım.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ediyorum sevgili dostlarım :)

    YanıtlaSil