3 Mayıs 2014 Cumartesi

Oyunda giyilecek kostümler


Mitolojik konulu bir oyun oynuyoruz...
Kaz dağlarında altın aranmasına tepki amaçlı bir oyun...
Oyunda Sarıkız var..Tanrı Zeus, Prometyus filan var...
Tanrı Zeus' a altın görünümlü bir kostüm giydirelim dedik...
Ve bir çuvalı kesip, önce kol ve yaka oyuntularını açtım makasla....

Sonra makasla kestiğim yerler atmasın diye, çakmakla yakarak sürfile görevini yaptım :)))))

Sonra tığ ve iği alıp, yaka ve kol lastiği olması gereken yerleri sıkiğne bir kaç sıra ördüm....
Sonra da aldım çuvalı, tersini ve düzünü altın yaldız sprey boya ile bi güzel boyadım....
Oldu mu bize altın renginde ışıl ışıl bir elbise :))))


Evdeki yapma çiçeklerden bir kaç parça alıpi kralımızın başına taç da yaptım :)



Dandik mandik ama sahnede çok şık göründü bu elbise :)))


Diğer tanrı için de aynı elbisenin gümüş yaldızlısını yaptım....
O da çok şirin oldu :)


Amma sevimli oldular yaa :))))


Hepinize bizden kocaman sevgilerr :)))
-
-
-
-
-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder