12 Temmuz 2014 Cumartesi

Geri dönüşüm battaniye yaptım :)


Madem ki evde çok kot var, e o zaman değerlendirelim di mi?
Aslında kotlardan bayan çantaları yapıp, bunları bir mağazaya veriyordum...
Ama artan ufak tefek parçam çok oluyordu..
O zaman ne yapmak lazım?
Ahan da bunuuuu :)



Benim tek sıkıntım, bir dikiş makinamın olmaması...
Herşeyi elimde dikiyorum...Ama şikayetçi değilim..elde dikmenin bile ayrı bir zevki var :)


Bunu battaniye  yapacağım için, parçaları birleştire birleştire, bir yorgan büyüklüğüne ulaştım...


Bu ön yüzü oluyor....
Arka yüz için , mavi polar kumaş almaya gidiyorum şimdi....


Ve aldım..Hadi şimdi bunları birleştirelim...


Kotlardan yapılmış ön yüzü ısıtmaz elbette, ama astar olarak kullandığım polar oldukça tüylü...


Polarından dolayı sıcacık tutacak kışın bu battaniye...


Çok içime sindi....Elime sağlık....Ve iyi günlerde kullan oğluşum....


Çok sevgiler herbiriciğinize canlar :)
-
-
-
-
-

10 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Geri dönüşüm olması ayrıca harika :))

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık çok güzel olmuş harika
    benimde bir tişört-battaniye planım var kısmet nezamana bakalım.

    YanıtlaSil
  3. very well, interesting & useful :)

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş iş bilenin kılıç kuşananınmış.ellerine sağlık güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir geri dönüşüm olmuş elinize sağlık. Bende de renk renk kareli kaşe kumaş parçalarından elimde diktiğim bir örtüm var. Atık parçalardan yapılanlar daha değerli oluyor. Sevgi ve selamlar figen ablacım:)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel ve kullanışlı birgeri dönüşüm olmuş Figen abla,ellerine sağlık,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. çok beğendim,harika olmuş,ellerinize sağlık :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Hi, I love your craft, is beauty, I love a colors, I follow your blog, hugs from Brazil.
    Visit my blog - Tita Carré - free patterns crochet

    YanıtlaSil
  9. Figen abla uzuuuuuuuun iş elde koca battaniye dikmek sabrına gayretine ve sonuçta ortaya çıkardığın bu güzelliğe hayran kaldım. Maaşallah ellerine sağlık.

    YanıtlaSil