1 Mart 2015 Pazar

KİŞİYE ÖZEL BEZ BEBEKLER

Bakın bu bebekler çok ama çok küçük..Her zamanki kalıbımı küçülttüm ve her zamanki bebeklerimden tekrar çalıştım...
şimdi bunların suratlarını ve saçlarını yapmıyorum..çünkü gelen istekler doğrultusunda sahibine göre benzeterek çalışıcam yüzlerini....





Veeee bebeklerimin o tatlı ten rengi var ya? ben aslında beyaz penyelerden dikiyorum..ama şu karışımla çok tatlı bir ten rengine boyuyor ve bu sayede aynı zamanda da bebeklerimin dikiş yerlerini iyice sağlamlaştırıyorum..
.bu bir suluboya-kitre karışımı....



Ten renklerini de verdim, kuruttum....
Ve şimdi sadece surat-saç-giysi bekliyorlar :)






sew cloth doll, cloth doll sewing, cloth doll patterns, handmade doll, Stoffpuppe nähen, Stoffpuppe nähen, Stoffpuppe Muster, handgefertigte Puppe, coser muñecas de tela, paño de coser muñecas, los patrones de muñecas de tela, muñeca hecha a mano, costurar boneca de pano, boneca de pano de costura, os padrões de boneca de pano, boneca handmade, шить ткани куклы, шитье ткани куклы, узоры ткани куклы, куклы ручной работы, cucire bambola di stoffa, panno bambola cucito, modelli di bambola di stoffa, bambola fatta a mano, bez bebek tikmək, parça körpə tikmək, parça körpə qəlibləri, əl istehsalı oyuncaq körpə, kişiye özel bez bebek,

-
-

-



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder