1 Mart 2015 Pazar

üff vazoya bakın :))) (atık değerlendirme kursumuzdan)



Gazete parçalarından önce ince rulo çubuklar yaptım



Sonra da bunların yarısını alıp daha kalınca bir şiş yardımıyla böyle yuvarlak halkalara dönüştürdüm...



Evet şimdi bunlardan ne istersem yapabilirim..



4 yüzünü hazırladım önce vazonun


kağıt çubuklar, kağıt halkalar, ve hatta biraz da makarna taneleriyle 4 yüzü de süsledim...


Koli parçalarından aynı ölçülerde bir vazo yapıp,


az önce süslediğim 4 tane yan yüzeyi yapıştırdım..


iplerle geçici olarak sardım ki muntazam kurusun...


Ertesi gün devam ettim...


Beyaza boyadım....Beyaz boyamı beyaz tutkala karıştırarak....


Siyah ayakkabı boyasıyla biraz renk attım.....


sonra vernikledim....


Ve sonrasında çok güzel bir vazom oldu....


Bolca beyaz tutkal karıştırılmış boya-bolca vernik derken ciddi ciddi su geçirmez hale geldi ve taş gibi bir vazoya dönüştü...


Ben beğendim....
Elime sağlık...
Sevgiyle kalın :)))
-
-
-
-

2 yorum:

  1. bende beğendim emin ol:)
    merhaba ablacığım.nasılsın? uzun zaman oldu ben bloğuma üvey evlat muamelesi yapalı.sizleride çok ihmal ettim.ama maşallahın var güzellikleri üretmeye tam gaz devam ediyorsun ve harikasın.ellerin dert görmesin.çok öpüyorum.kocamann sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Ay Figen abla bayıldım desem az kalır, ne güzel işler yapıyorsun. Ellerine, kollarına sağlık :)

    YanıtlaSil