1 Ekim 2015 Perşembe

Tablomu görmelisiniz canlar...


Özel bir hastanenin koridorlarında yürürken, duvarlardaki tablolar dikkatimi çekti.....
Her biri kabartmalı natürmort çalışmalardı...

Elimle dokundum,
Aneeeeeyyy, yumuşaktı tablo...Amaniiinnn strafordan yapılmıştı....

E ben bunun daha bile güzelini yapmaz mıyım?

Hemen koşarsın eve..Straforlarını toplarsın....
Büyük parçayı arka fon yapıp, şu şişeleri de strafordan düzgünce kesersin....
Guvaj boyayla tek tek renklendirirsin...


Bu, arka fonumuz...Bunu da renklendirip, tam altına masa görüntüsünü verecek ince dar parçayı yapıştırırsın...


Parçaları yerleştirir, yapıştırır,



Tabloya bir iki parça yapma çiçek eklersin..



Bi de bakarsın ki, o hastanenin duvarında gördüğün tablodan çok daha güzel olmuş....


Aferin kız figen abla dersin, kendi elini öpersin...


Sonra da duvara asmadan önce kurumaya bırakırsın...


Ama sabırsızlıktan çatlarsın...Kurumasını bile beklemeden hemen fotoğraflar ve,


Arkadaşlarına yetiştirirsin :))))


Demek ki uğraşırsam bundan daha güzelini de yapabilirim..Neticede tekniği anladım...


E o zaman beni tutmayın...

                         








Sizleri seviyorum yaa :)
-
-
-
-
-
-
-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder